Stromo?

Czwartek, 3 lipca 2014 · dodano: 03.07.2014 | Komentarze 4

Obejrzałem w życiu setki editów i filmów rowerowych i naprawdę sporo trzeba, żeby mnie czymś zaskoczyć. Czasem jednak zdarzy się video, które masakruje mi mózg! Linkowałem już do Going Hoff ale wtedy nie wiedziałem, że to będzie pierwszy epizod z całej serii. Dziś natknąłem się na drugą część:

TRZEBA KLIKNĄĆ LINK - BO BIKESTAS WYCINA WKLEJKI Z EPIC TV

Obejrzałem to kilka razy, wspomniałem wszystkie 'ścianki' z jakimi w życiu walczyłem i już chyba nie użyję już nigdy słowa 'stromo' w opisach moich wycieczek na tym blogu :D.

| 06:44 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Takich ścianek w okolicy jest nawet więcej niż 2 ;).
| 20:45 sobota, 5 lipca 2014 | linkuj Ale jednak dwóch ścianek z kilku w okolicy nie zjedziesz:) mało kto by zjechał...
| 21:21 czwartek, 3 lipca 2014 | linkuj Trudno będzie znaleźć taką długą, bo to właśnie o długość się rozchodzi ;). Zjazd z takiej ściany wymaga odwagi i ćwiczonej latami techniki. W wykonaniu profesjonalistów to się to dobrze ogląda ale ja z niektórych ścian z tego filmu to miał bym problem sprowadzić :D.
19Piotras85
| 20:34 czwartek, 3 lipca 2014 | linkuj będziesz teraz musiał poszukać ściany, zjechać i napisać - stromo ;)