TdP nie poczekało

Wtorek, 5 sierpnia 2014 · dodano: 05.08.2014 | Komentarze 6

Czytam rano, że peleton TdP jest spodziewany w Rzeszowie o 18:20 i że będą kręcić kółka po mieście do 18:50. Myślę sobie - czill, zdążę. Przyszedłem z roboty, zjadłem obiad, 18:15 było po ptakach. Obejrzałem w TV. Potem nie chciało mi się pakować maneli, więc wybrałem się na przejażdżkę bez plecaka, kasku, Stravy i GoPro. Snułem się powoli, przysypiając i pozdrawiając Stefana, wszyscy mnie wyprzedzali. Po 5 km żałowałem, że jednak nie MTB. Może pora na jakiś odpoczynek od roweru?
W ostatnią sobotę zrobiłem eksperyment i nagrywałem Gopro w 1080p z WYŁĄCZONYM Superview. Dopiero teraz doceniam ten tryb. Bez niego kamera ma kąty takie ... Cum-Łonowe. Dodatkowo Gopro zawiodło - 3 pliki filmowe były uszkodzone. Musiałem je poprawiać rekonstruując nagłówek MP4 skryptem w Pythonie. Trochę żal. Nie wiem czy to przez upał, czy przez to, że nie wziąłem zaślepki do złącza karty i wpadała ona w jakieś mikrowstrząsy. W każdym razie - mroczny, audio-wizualny didżej Marian zarzucił tym razem naprawdę grube piguły i wyprodukował kolejny, wątpliwej jakości psycho-edit (standardowo - najlepiej oglądać w HD).

| 20:03 środa, 6 sierpnia 2014 | linkuj TdP nie masz czego żałować - ot jechali i dojechali :) lepiej było pewnie widać w tv. Filmiki traska ekstra, mam czego żałować:))
| 12:43 środa, 6 sierpnia 2014 | linkuj Promowanie tych terenów jest głównym zadaniem moich filmików. Cieszę się, że działa :)
renik
| 21:44 wtorek, 5 sierpnia 2014 | linkuj Trochę zazdroszczę terenów z Twoich filmików :)
Tobol23
| 20:10 wtorek, 5 sierpnia 2014 | linkuj Panie to Ty nie wiesz, że Tour nie czeka Tour za.....
A tak nawiasem mówiąc, jakbyś przyjechał wcześniej to byś był częścią Tour-u z finiszem pod parasolkami na rynku :P
| 19:49 wtorek, 5 sierpnia 2014 | linkuj Nic nie poradzę, że moje życie to film drogi :). Jakie życie taka ''tfurczość''. Poza tym, nie jestem dobry w poważnej tematyce, mógłbym nakręcić co najwyżej reklamę środków dopingujących albo jakiś film dla dorosłych ;).