Tak sobie

Sobota, 13 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 4

Nie miałem dziś kompletnie czasu na jazdę. Pojechałem na Słocinę, zobaczyć zniszczenia po burzy - masakra, jedna z lepszych rzeszowskich miejscówek ucierpiała bardzo mocno. Potem pojechałem na Łany, miałem jechać na Białą ale zadzwonił telefon, skończył mi się czas i wróciłem do domu.

Odbębniłem ostatni zaległy edit - z wycieczki po zachodnim Beskidzie Niskim. Wczoraj przez godzinę czyściłem napęd z tego błota i smarowałem wszystko, myśląc, że nie doceniłem tego niezwykle wyrafinowanego melanżu. Było błoto, było go dużo ale te przejezdne odcinki zjazdów to naprawdę kleiliśmy jak w transie. Pisałem wtedy, że mam dość ale teraz przyznaję, że pojechał bym to jeszcze raz.

| 07:28 wtorek, 16 września 2014 | linkuj Coś tam się rozwijam, może w 2025 roku nagram coś co mnie samego zadowoli :).
| 18:09 poniedziałek, 15 września 2014 | linkuj Każdy kolejny wyjazd to coraz lepsze filmiki
| 19:52 niedziela, 14 września 2014 | linkuj Nie chciało mi się rowery NIEŚĆ na myjkę. Nieść - bo napęd się nie obracał :).
Tobol23
| 19:31 niedziela, 14 września 2014 | linkuj Edit jak zwykle fajny, ale jak mogłeś czyścić napęd godzinę skoro są sposoby, żeby to zrobić w 2 minuty za symboliczną złotówkę :P