h km/h:

Tygodniówka

Czwartek, 18 czerwca 2015 · dodano: 18.06.2015 | Komentarze 4

Wybrałem się dziś na Słocinę poszukać ścianek, o których kiedyś pisał Michał. Chyba coś pomotałem ale znalazłem jeden ciekawy fragment, to zjechałem go parę razy i pognałem dalej. Kupiłem kolejną kierę - 750mm ale tym razem ze wzniosem jak trzeba i po dzisiejszej jeździe już wiem, że się polubimy.
Skleciłem edit z Trójkąta Bieszczadzkiego. Trochę za nisko miałem kamerkę ale nie mogłem się powstrzymać od zafundowania sobie pamiątki z (zapewne) jednego z najlepszych wypadów tego roku. Ogólnie po obejrzeniu tego materiału stwierdziłem, że mam za duże ciśnienie w amorze.

Tymczasem Daku (a.k.a. Blacha350 :D) sklecił z tego wypadu długiego RAW-a:

Najgorsze fakersony tego pięknego dnia, tzw "PIEKŁO FALOWEJ" zaczynają się od 12 minuty. Sekcje kamienne z ostatniego wypadu w sądecki wyglądają przy tych jak piaskownica. Na tych kamulach tak mocno telepie, że może być ciężko oglądać to bez aviomarinu. Mimo tego, ze w kamerze wszystko wygląda na łatwe, to jednak myślę, że "kumaci" docenią ten odcinek bo to jest klasyk, iście bandycka jazda :D. Ciekawa obserwacja: wydaje mi się, że bateria w moim Gopro3 trzyma krócej niż w Pawłowej jedynce - mi się skończyła w połowie tego zjazdu, a Daku nagrywał do końca.

Dane wpisu zawierają miejskie kaemy z tygodnia.

| 14:18 piątek, 19 czerwca 2015 | linkuj Faktycznie bajery trójki muszą dojeżdżać baterię. Dla mnie klata to najlepsza opcja ale w przyszłości zmierzam też kręcić z innych perspektyw co by uniknąć monotonii :).
| 12:55 piątek, 19 czerwca 2015 | linkuj Bo trójka ma za dużo bajerów i przez to krótszej trzyma. Widzę że jedyna słuszna opcja kręcenia to "klata":D. Filmy - extra, kwintesencja MTB:)))
| 07:54 piątek, 19 czerwca 2015 | linkuj Znalazłem jedną, przy samym żółtym szlaku - krótka ale faktycznie stroma - niestety wszystko tam mocno zawalone gałęziami i liśćmi - pewnie dawno nie jeżdżone. Lubię krótkie ścianki, czasem bywają gorsze france niż długie. Okolice Bani mam w planach, tak jak powrót na Przedmieście Czudeckie, tylko z czasem lipa.

Muza oczywiście kradziona z dobrego edita :D. W sumie to pożyczam muzę do 60% moich editów ale chyba 1 raz ktoś się zorientował :D.
wilczek127
| 07:41 piątek, 19 czerwca 2015 | linkuj Te ścianki małe były więc może dobrze trafiłeś, bardziej polecam Straszydle do szukania pionów chodź po twoich grubych wyjazdach w góry dla ciebie teraz wszystko jest płaskie:) Muza kradziona:D