Rezerwat Wielki Las

Czwartek, 5 lipca 2012 · dodano: 05.07.2012 | Komentarze 3

Rozciętego podczas zjazdu z Ptryji żółtym szlakiem Nobby Nica 2.1 zamieniłem na starego Nica 2.25. Korciło mnie, żeby na przód założyć starego Nevegala 2.3 ale na razie odpuściłem. Kocham szerokie kapcie, jak by nie to, że często zmuszony jestem jeździć długie, asfaltowe odcinki to pewnie bym nigdy nie schodził poniżej 2.5.
Wybrałem się dziś na rezerwat Wielki Las terenem. Ostatnio jak już tam byłem to tylko przejazdem a tam tamtejsza ścieżka dydaktyczna jest bardzo fajna do jazdy. Tak fajna, że w tamtym roku wyciąłem tam spektakularną glebę przy jednych z leśnych schodków :). Tym razem wiedziałem co mnie czeka, poza tym chyba wycięli sporo krzaków, bo jadąc widziałem ten nieszczęsny zakręt 90 stopni z daleka. Ścieżka krótka ale przyjemna - fajne zjazdy, podjazdy, schodki, mostki, kładki - można się poczuć jak w bajkparku.
Po wygramoleniu się z lasu, dojechałem do punktu widokowego na końcu zielonego szlaku i zacząłem zjeżdżać w kierunku miejscowości Rzeki, długą, polną drogą wzdłuż brzegu lasu. Wyczaiłem to na mapie ale nie spodziewałem się, że to będzie takie długie :) Fajny, widokowy kawał zjazdu. Ostatnie paręset metrów przed Rzekami dość stromo i walka z głęboką krętą koleiną - niezła zabawa :). Po dojechaniu do asfaltu ruszyłem w stronę Czudca, miałem odbić i znowu podjechać na Wielki Las a potem zjechać do Zgłobnia ale przegapiłem skręt w lewo i ostatecznie podjechałem asfaltem przez Przedmieście Czudeckie do Niechobrza i czerwonym szlakiem pojechałem w kierunku Rzeszowa.

Mic
| 21:39 sobota, 14 lipca 2012 | linkuj to nie jakieś tam "Rzeki" tylko ulica Strumykowa;D przynajmniej dworek z XIX wieku ładnie oznaczony;)
| 17:07 środa, 11 lipca 2012 | linkuj He he, czujny jesteś :) na mojej mapie jest zaznaczona taka miejscowość, zobacz zdjęcie:

Mapka

jest to fragment mapy comapssu "Okolice Rzeszowa, część południowa" - w internecie nic nie ma o takiej miejscowości, widocznie jest błąd na mapie, nie pierwszy, który napotykam :). Naotmiast punkt znajduje się przy wyjeździe z Wielkiego Lasu przy rozjeździe dróg Bystrzyca/Pstrągowa, na tej mapie jest to oznaczony jako punkt 404 m.n.p.m
Mic
| 15:32 środa, 11 lipca 2012 | linkuj Który punkt widokowy na końcu zielonego szlaku masz na myśli? i o jaką miejscowość Rzeki chodzi? nie znam takiej ani nie mogę znalezc na żadnej mapie.