Bór MTB

Poniedziałek, 29 kwietnia 2013 · dodano: 30.04.2013 | Komentarze 0

Dziś dla odmiany wybrałem się na (płaską) północ od Rzeszowa, celem odwiedzenia rezerwatu Bór zanim wylęgnie się tu kilkanaście bilionów komarzyc. Terenem do Rudnej, gdzie przejazd linii kolejowej oczywiście trwa nadal, dalej terenem w stronę Lipnego, obok budowy wspaniałej autostrady A4. Poprzednie zdjęcia tego cuda można obejrzeć moim wpisie z grudnia, w tej chwili coś tam się dzieje, coś tam jeździ ale postępów prac nadal nie widać:
Nasyp autostrady - kolejne stadium rozkładu © tmxs

Zadałem sobie trud, wspiąłem się na nasyp i z tego co widać to raczej z Rzeszowa do Krakowa autostradą szybko nie pojedziemy. W tym miejscu wypadało by rzucić kilkoma grubymi przekleństwami w kierunku odpowiedzialnych za taki stan.
Dojechałem do Boru - czasem lubię tu pokręcić, codziennie jeździć bym tu nie mógł ale jest to miła odmiana. Warto zjechać z głównych, leśnych dróg i pojeździć po sieci singli, których jest tu multum. Brakuje oczywiście większych przewyższeń ale i tak można się dobrze bawić - spotkałem nawet kilku bajkerów. Jedyną wadą tych ścieżek jest to, że ktoś regularnie jeździ na nich na koniu, można więc się wpakować w końskie gauano :).
Pojeździłem do zapadnięcia zmroku i zacząłem wracać - w lesie jednak pomyliłem drogi i zamiast w Tajęcinie wyjechałem do krajówki Rzeszów-Radom. Odbiłem na Zaczernie i terenem wróciłem do Rzeszowa. Okręciłem się po płaskim, że hoho - starczy.

Jeszcze odnośnie sobotniej wycieczki - popełniłem tam zdjęcie zaskrońca, moim pseudo aparatem. Oto ten sam zaskroniec uwieńczony przez Daka: