Odwołali deszcz, więc MTB

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 2

Jeszcze w poniedziałek prognozy na dziś były niekorzystne ale na szczęście się zmieniły - trzeba było więc jechać w teren. Dojechałem terenem do woli Zgłobeńskiej, podjechałem pod Wielki Las i zrobiłem rundkę po ścieżce edukacyjnej rezerwatu. Na całej długości pełno połamanych gałęzi więc jazda była dość rwana. Dalej do Pstrągowej i jakimś stromym szutrem podjazd na wzgórze w okolicach Łętowni. Tu chciałem pojechać dobry singiel z zeszłego sezonu ale albo gdzieś źle skręciłem albo jego najlepsza część została zrównana z ziemią przez ciężki sprzęt. Dodatkowo w przednie koło wkręcił mi się gruby badyl, który mało nie zerwał mi przewodu hamulca - musiałem wypuścić powietrze z przedniej opony żeby w ogóle go wyciągnąć. Żółtym szlakiem, nawet fajnym zjazdem zjechałem do Łętowni i podjechałem na wzgórze Białówka.

W oddali pasmo Jazowej © tmxs

Zjechałem do Strzyżowa na szejka, potem terenem do stoku i dalej w stronę Pasieki Jar.

Strzyżów - dawna cegielnia © tmxs

Zjechałem do Glinika Zaborowskiego i przez najmroczniejsze zakątki Góry Zamkowej i Grochowicznej wróciłem do Rzeszowa.