Baj baj maszkaro

Środa, 30 grudnia 2015 · dodano: 30.12.2015 | Komentarze 4

Trochę inaczej miało wyglądać to zakończenie roku ale nie ma co narzekać. Pośmigaliśmy z Sebkiem po Słocinie. Sebek nawet sporo polatał. Warunki na rower świetne - tylko trzeba kręcić a nie zamulać. No i w lesie bardzo ślisko. Pojeździł bym coś więcej ale sztyca Gianta zaczęła szwankować - przypuszczalnie pod wpływem mrozu naciągnęła się linka i mykmyk myślał, że manetka jest cały czas wciśnięta. Pewnie wystarczyło poluzować na baryłce ale nie miałem z czego.

Dropik

Jutro pewnie nie będę miał czasu na rower więc czas na małe podsumowanie 2015. Nie będę za nim tęsknił, niech się kończy w pizdu. Pojechałem zaledwie 17 wyryp. Najlepsze trasy trzymałem na najlepsze warunki, a gdy warunki były to ja leczyłem kontuzję. Także zamiast najlepszych wyryp miałem najdłuższą przerwę od roweru (oraz, co grosza, spożywania alkoholu) od jakichś 15 lat :).
Aktualnie jestem w dość słabej formie, więc jazda sprawia mi umiarkowaną przyjemność. Co by się nie skupiać jedynie na negatywach, top 3 wyryp tego roku:

1. TRÓJKĄT BIESZCZADZKI - gdzie bym nie był i nie wiadomo co robił to Bieszczady zawsze numero uno
2. GORCE - za ucieczkę przed burzą
3. JAWORZYNA KRYNICKA I PRZYLEGŁOŚCI - ot, dobry dzień z chłopakami

Na 2016 nie mam kompletnie żadnych planów, poza powrotem do pełnej dyspozycji (dotyczy również spożywania alkoholu) :D . Oczywiście tras mam porysowanych sporo ale czy pojadę 1 wyrypę, czy 30 jest mi to na tę chwilę obojętne. Nie wiem jak będzie z czasem, warunkami, a nawet chęciami. Nawet jeśli powrócę do bardziej lokalnego jeżdżenia to źle nie będzie. Dzięki chłopakom za te wszystkie bengery. Pociśniemy jeszcze nie raz.

| 15:10 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj Dzięki chłopaki.

Wilczek127 Google Analytics mizernie - na bloga włażą głownie aktywni znajomi z BS i to się pewnie nie zmieni i raczej takiej zmiany bym nie chciał :). Mój blog pozostanie zawsze niezależny i na zawsze w podziemiu :).
MUZYKSS
| 12:25 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj Sezon strat, kryzysów, wniosków, i zarazem pomysłów na kolejny. Im więcej treningów tym mniej nam będzie potrzebne szczęście.
| 19:19 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Zdrowia Tomek w tym Nowym Roku życzę:D. A jakby jakieś wyrypy bliższe albo dalsze to pamiętaj o mnie ;))
wilczek127
| 19:08 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Wracaj do pełni zdrowia :) bo zdrowie najważniejsze. Liczę w przyszłym roku na równie dużo relacji z wyjazdów i więcej testów i opisów sprzętu. Jeżeli chodzi o jazdę po okolicy to zapraszam:) A jak wyglądają statystyki z Google Analytics jeśli można wiedzieć?